A pulitica d'impurtazione di l'Egittu: u cuntinuu ùn pò micca esse pigliatu quandu ghjunghje à u portu, perchè u bancu ùn pò micca emette una lettera di creditu!

A serie di "operazioni di l'Egittu" in u cuntrollu di l'impurtazioni quist'annu hà causatu assai persone di cumerciu straneru à lagnà - si sò infine adattati à i novi regulamenti ACID, è u cuntrollu di u scambiu hè tornatu!

* U 1 d'ottobre di u 2021, l'impurtante novu regulamentu "Dichjarazione Avanzata di Cargo (ACI)" per l'impurtazioni egiziane hè entrata in vigore: Hè necessariu chì tutte e merchenzie impurtate in Egittu, u destinatariu deve prima prevede l'infurmazioni di carica in u sistema lucale per ottene U numeru ACID hè furnitu à u speditore;l'esportatore cinese hà bisognu à compie a registrazione in u situ web di CargoX è cooperà cù u cliente per carica l'infurmazioni necessarii.Sicondu u situ ufficiale di a Dogana egiziana, a carica aerea egiziana serà preregistrata prima di a spedizione u 15 di maghju, è serà infurzata u 1 d'ottobre.

U 14 di ferraghju di u 2022, u Bancu Centrale di l'Egittu hà annunziatu chì da marzu, l'importatori egiziani ponu impurtà merchenzie solu cù lettere di creditu, è hà urdinatu à i banche di piantà di trasfurmà i documenti di cullezzione di l'esportatori.Sta decisione hè per u guvernu egizianu per rinfurzà a supervisione di l'impurtazioni è riduce a so dipendenza da l'offerta di valuta straniera.

U 24 di marzu di u 2022, a Banca Centrale di l'Egittu hà ristrettu una volta i pagamenti in cambiu straneru è stipulava chì alcune commodities ùn ponu micca emette lettere di creditu documentale senza l'appruvazioni di a Banca Centrale d'Egittu, rinfurzendu ancu u cuntrollu di i cambii.

U 17 d'aprile di u 2022, l'Amministrazione Generale di u Controlu di l'Importazione è l'Exportazione di l'Egittu (GOEIC) hà decisu di piantà l'impurtazione di prudutti da 814 fabbriche è cumpagnie egiziane straniere è lucali.L'imprese in a lista sò da Cina, Turchia, Italia, Malasia, Francia, Bulgaria, Emirati Arabi Uniti, Stati Uniti, Regnu Unitu, Danimarca, Corea di u Sud è Germania.

Da l'8 di settembre di u 2022, u Ministeru di e Finanze egizianu hà decisu di aumentà u prezzu di u dòricu doganale à 19,31 lire egiziane, è u tassu di scambiu di merchenzie impurtate da l'esteru serà aduttatu.Stu novu nivellu di u dollaru doganale hè un altu record, più altu ch'è u tassu di u dollaru stabilitu da u Bancu Centrale d'Egittu.Sicondu u tassu di deprezzamentu di a libbra egiziana, u costu d'impurtazione di l'importatori egiziani hè in crescita.

Sia l'esportatori chinesi sia l'importatori egiziani seranu annullati da queste regule.

Prima, l'Egittu manda chì l'impurtazioni ponu esse fatte solu per carta di creditu, ma micca tutti l'impurtatori egiziani anu a capacità di issuà lettere di creditu.

Da u latu di l'esportatori cinesi, assai persone di u cummerciu esteru anu dichjaratu chì, perchè i cumpratori ùn puderanu micca apre una lettera di creditu, i merchenzie esportate in Egittu puderianu esse solu in u portu, videndu pèrdite ma nunda di fà.I cummircianti stranieri più prudenti anu sceltu di sospettà e spedizioni.

A lugliu, a taxa d'inflazione di l'Egittu era altu di 14,6%, un altu di 3 anni.

Di i 100 milioni di persone in Egittu, u 30 per centu sò intrappulati in a miseria.À u listessu tempu, cù l'alti sussidi alimentari, u turismu in diminuzione è l'aumentu di a spesa infrastrutturale, u guvernu egizianu face una pressione finanziaria enormi.Avà l'Eggittu hà ancu spentu i lampi di strada, risparmiendu energia è esportendu in cambiu di abbastanza valuta.

Infine, u 30 d'aostu, u Ministru di Finanzi egizianu Mait hà dettu chì in vista di l'impattu cuntinuu di a crisa ecunomica internaziunale, u guvernu egizianu hà appruvatu un pacchettu di misure speciale dopu a coordinazione cù u Bancu Centrale di l'Egittu, u Ministeru di a Comunicazione, u Ministeru. di u Cummerciu è di l'Industria, a Càmera di Cummerciu di i trasporti marittimi è l'agenti di spedizione., chì entrerà in vigore in i prossimi ghjorni.

À quellu tempu, e merchenzie chì sò stranded in a dogana, ma chì anu cumpletu e prucedure di sdoganamentu seranu liberate, investitori è importatori chì ùn ponu micca cumplettà e prucedure doganali perchè ùn anu micca ottenutu una lettera di creditu seranu esentati da pagà ammende, è l'alimentu. e merchenzie è altre merchenzie seranu permesse di stà in a dogana per un periudu di un mesi rispettivamente.Stende à quattru è sei mesi.

Prima, dopu avè pagatu diverse tasse di sdoganamentu per ottene a lettera di strada, l'importatore egizianu avia bisognu di presentà una "Formula 4" (Formula 4) à a banca per ottene a lettera di creditu, ma hà pigliatu assai tempu per ottene a lettera di creditu. .Dopu l'implementazione di a nova pulitica, u bancu emetterà una dichjarazione temporale à l'impurtatore per pruvà chì u Form 4 hè trattatu, è a dogana sguasserà l'aduana in cunseguenza è coordinarà direttamente cù a banca per accettà a lettera di creditu in u futuru. .

I media egiziani credi chì, finu à chì a carenza di valuta estera hè risolta in modu efficace, e novi misure sò previste di applicà solu à e merchenzie stranded in dogana.L'internu di l'industria crede chì a mossa hè un passu in a direzione ghjusta, ma micca abbastanza per risolve a crisa di l'impurtazioni.


Tempu di pubblicazione: 12-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi